درهای گردان (ریولوینگ) یا کشویی (اسلایدینگ) چه چیزی برای ساختمان شما بهتر است؟

در مورد انتخاب راه حل مناسب درب اتوماتیک برای ساختمان خود، چند نکته ساده وجود دارد که قبل از خرید باید در نظر بگیرید. در اینجا مقایسه و خلاصه ای از آنچه باید بدانید برای تصمیم گیری آگاهانه آورده شده است.

عملکرد، مکان و جاگذاری

اولین عاملی که باید به آن توجه کرد، عملکرد ساختمان است. این ساختمان برای چه استفاده می شود و البته چه کسانی از آن استفاده خواهند کرد؟ مکان و محل ساختمان و ورودی ها نیز نقش مهمی ایفا می کند، زیرا یک مکان ساحلی در معرض باد یا یک موقعیت محافظت شده در جنگل بر بار روی درها تأثیر می گذارد و کنترل را تحت تأثیر قرار می دهد. و بودجه و نگرانی های ایمنی شما انتخاب شما را شکل می دهد.

 کنترل و انعطاف پذیری

درهای گردان برای هتل ها، ساختمان های اداری، فروشگاه های بزرگ، ساختمان های شهرداری و فضاهای سقف بلند مانند سینما و تئاتر ایده آل هستند. آنها چشمگیر به نظر می رسند و برای کنترل آب و هوا و نویز ایده آل هستند. درب گردان نیز یک انتخاب عالی برای مدیریت جریان مشتری است، زیرا برای ورود یا خروج یک نفر در یک زمان طراحی شده است

درب کشویی تمام محیطی

برای ورودی های کوچکتر، درب های اتوماتیک کشویی اغلب بهترین راه حل هستند، به خصوص اگر ارتفاع محدود باشد. اگر به دنبال دسترسی سریع و بدون مانع برای ورودی خود هستید، درب های اتوماتیک کشویی بسیار مناسب هستند. درب های کشویی اتوماتیک نیز یک مسیر اضطراری موثر هستند، زیرا عرض درب اغلب به افراد بیشتری اجازه می دهد تا در یک دوره زمانی معین از درهای گردان کوچکتر عبور کنند. برای رعایت مقررات ایمنی آتش نشانی، می توان درب های کشویی را برای تکمیل درب گردان نصب کرد.همچنین در دور نگه داشتن مهمانان ناخواسته مانند حشرات و موش ها بسیار موثر است.

Comments (01)

  • کاربر10

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    البته می‌توانم بگویم که پسرم آنها را از خانه ما بیرون آورده است. که برای من عالی است. یک گزینه به زبان یونانی عالی است، به دو داستان فکر کنید. او باید در همه جا به خوبی مجهز باشد، زیرا حداقل بخشی از قدرت او از او می آید. نوجوانان یونانی من متوسط ​​بودند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X