• نام پروژه: اپراتور درب اتوماتیک اسلایدینگ بسام

طراحی ورودی‌هایی که در اطراف کسب‌وکار، جریان ترافیک و پلان ساختمان شما کار می‌کنند، حتی در جایی که درب‌های موجود فعال هستند، با اپراتور درب اتوماتیک کشویی ASSA ABLOY (قبلاً Besam) SL500 آسان است.

 

اپراتور کشویی ASSA ABLOY SL500 به راحتی برای عملکرد خاص سازگار است. ترکیب ماژولار اپراتور انعطاف پذیری را در هر جنبه تسهیل می کند، و کسب و کارها در هر اندازه را قادر می سازد تا ورودی ها را برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد خود، بدون به خطر انداختن ایمنی، امنیت یا بهره وری انرژی طراحی کنند.

 

اپراتورهای درب اتوماتیک کشویی قوی و قابل اعتماد برای جریان های ترافیکی سنگین

 

در محیط‌های خرده‌فروشی، حمل‌ونقل و مراقبت‌های بهداشتی پرترافیک که درها به‌طور مداوم با استفاده زیاد باز و بسته می‌شوند، اپراتور درب کشویی ASSA ABLOY SL500 انتخاب مطمئنی است. عملکرد قدرتمند و در عین حال صاف وزن درب را بدون زحمت کنترل می کند. حتی پیکربندی‌های 200×2 کیلوگرم یا 1×240 کیلوگرم، با گزینه‌ای برای پیکربندی ورودی‌ها به روش‌های مختلف متناسب با نیازهای تأسیسات.

 

مدیریت ASSA ABLOY SL500 مانند همه اپراتورهای این شرکت آسان است، با یک صفحه نمایش لمسی هوشمند که در کنار در یا در یک مکان دور – تا فاصله 500 متری قرار دارد. انتخابگر یک حالت می تواند تا دو سیستم در را به طور همزمان کار کند.

 

متناسب با نیازهای شما

 

همه اپراتورهای ASSA ABLOY SL500 می توانند به عنوان بخشی از سیستم های درب اتوماتیک کشویی ASSA ABLOY ما یکپارچه شوند یا برای رانندگی طیف گسترده ای از درب های از قبل موجود سازگار شوند. اپراتورهای ASSA ABLOY کاملاً مونتاژ شده در تیرهای پشتیبانی مناسب عرضه می‌شوند و کیفیت و سهولت نصب را تضمین می‌کنند، چه اپراتور بخشی از یک برند باشد.

مشخصات فنی

ابعاد اپراتور 150 mm x 123 mm

(ارتفاع x عمق)

منبع تغذیه 100-240 VAC ± 10%

50/60 هرتز

حداکثر مصرف برق 250 وات

حداکثر وزن درب توصیه شده

ASSA ABLOY SL500-2 بدون شکست 200 کیلوگرم /

ورق در

ASSA ABLOY با شکست 100 کیلوگرم /

ورق در

ASSA ABLOY بدون شکست 240 کیلوگرم

ASSA ABLOY با 100 کیلوگرم شکست

 

برای سایر ابعاد با نماینده فروش محلی تماس بگیرید.

سرعت باز و بسته شدن

متغیر

تا 1.7 متر بر ثانیه (2 برگ)

زمان باز نگه داشتن 0 تا 60 ثانیه

دمای محیط 20- تا 50+ درجه سانتی گراد

رطوبت نسبی

(غیر متراکم)

حداکثر 85%

X