استاندارد  BREEAM  یاLEED   کدامیک را برای ساختمان انتخاب کنم ؟

از قبل می‌دانید که دو گواهینامه اصلی ساختمان سبز در جهان وجود دارد: LEED و BREEAM. اما تفاوت این دو سیستم چیست و چه چیزی برای پروژه شما سودمندتر است؟

مسیری پایدارتر به سمت صدور گواهینامه یا آزادی طراحی بیشتر

BREEAM به عنوان استاندارد سختگیرانه تر شناخته شده است. این دارای تعدادی دستورالعمل است و شما توسط یک ارزیاب دارای مجوز پشتیبانی می شوید که شما را در فرآیند طراحی راهنمایی می کند. LEED آزادی طراحی بیشتری را فراهم می‌کند، اما فرآیند صدور گواهینامه ممکن است به کاغذبازی بیشتری از سوی طراحان و معماران نیاز داشته باشد.

هیچ درست و غلطی وجود ندارد. در عوض، این مسئله این است که چگونه می خواهید این فرآیند را مدیریت کنید.


با این حال، این استانداردها معیارها و الزاماتی در مورد عایق بندی حرارتی، مصرف انرژی ساختمان و کنترل دسترسی دارند که می‌تواند به طور غیرمستقیم بر انتخاب و نصب درب‌های اتوماتیک تاثیر بگذارد.

به طور مثال امتیازاتی برای عایق بندی مناسب درب‌ها و پنجره‌ها، نصب سیستم‌های کنترل دسترسی و مدیریت هوشمند ساختمان و همچنین کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند دلیلی برای استفاده از درب‌های اتوماتیک با بهره‌وری انرژی بالا باشد.

Comments (03)

  • کاربر2

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    با تشکر از این مقاله من به دنبال راهی برای راه اندازی شرکت ساخت و ساز و مهندسی خودم بودم و معتقد بودم که این به من کمک خواهد کرد. من واقعا قدردانی می کنم.

    • کاربر3

      28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

      با شرکت آینده خود موفق باشید

    • کاربر4

      28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

      امیدوارم بزرگترین شرکت صنعتی در شهر داشته باشید

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X