درب چرخشی (سوئینگ) چیست؟

فقط به خانه خود فکر کنید، درهای اتاق خواب، حمام و آشپزخانه شما به احتمال زیاد درهای چرخشی هستند. هر ورودی با دو لولا که به سمت داخل یا خارج باز می شود، یک درب چرخشی است.

متناسب با قاب

درهای چرخشی همیشه قاب بندی می شوند، اما می توانند از مواد مختلف، از چوب گرفته تا آلومینیوم، پلاستیک و شیشه ساخته شوند، بنابراین می توانید درب خود را متناسب با فضای خود بسازید. بیشتر درهای چرخشی دستی هستند، اما وقتی یک درب چرخشی خودکار را انتخاب می کنید، طیف وسیعی از مزایای اضافی را دریافت می کنید.

بر اساس نیاز خود پیکربندی کنید

درب های اتوماتیک چرخشی برای درب های داخلی و خارجی مناسب هستند. آنها می توانند با یا بدون آستانه طراحی شوند. با ویژگی های شکستن و ویژگی های کنترل دود و آتش می توانند برای امنیت بیشتر محافظت ضد سرقت داشته باشند. اگر نیازهای خاصی دارید، طیف وسیعی از ویژگی ها را می توان اضافه کرد، مانند عایق صدا.

مزایای درب چرخشی اتوماتیک

هنگامی که یک درب چرخشی اتوماتیک را به جای درب چرخشی دستی انتخاب می کنید، دسترسی ساختمان را افزایش می دهید، استانداردهای بهداشتی را افزایش می دهید و عبور بدون مانع را تضمین می کنید. و با توالی بسته شدن تنظیم شده و امنیت قفل، می توانید مطمئن باشید که آنها نیز به ایمنی و امنیت ساختمان شما می افزایند.

Comments (02)

  • کاربر8

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • کاربر9

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    البته می‌توانم بگویم که پسرم آنها را از خانه ما بیرون آورده است. که برای من عالی است. یک گزینه به زبان یونانی عالی است، به دو داستان فکر کنید. او باید در همه جا به خوبی مجهز باشد، زیرا حداقل بخشی از قدرت او از او می آید. نوجوانان یونانی من متوسط ​​بودند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X