8 نکته ای که باید قبل از نصب درب های اتوماتیک چرخشی (سوئینگ) در نظر بگیرید

چه کسی از در استفاده خواهد کرد

کاربران اصلی یک درب اتوماتیک بر خواسته های مربوط به عملکرد و ایمنی شخصی تأثیر می گذارند. در محیط هایی با نسبت بالایی از کودکان، سالمندان یا افراد با نیازهای ویژه، نیاز به ایمنی شخصی سازی شده افزایش می یابد. شاید دوست داشته باشید که درب با سرعت زیاد باز و بسته شود .

سمت نصب

اپراتور درب اتوماتیک سوئینگ مدرن با عملکرد خوب یا در فضای باز یا بسته درب نصب می‌شود، اگر طراحی محیط درب این امر را اجازه دهد معمولاً اپراتور در فضای بسته قرار می گیرد.

با این حال، در داخل خانه یک انتخاب وجود دارد. نصب اپراتور در سمت بسته شدن در، که به آن کاربرد فشار نیز می گویند، همراه با یک سیستم بازوی لولایی راه حل قابل اعتماد خوبی ارائه می دهد. اگر به جای آن یک نصب کششی انتخاب می کنید، آن را با یک بازوی کششی و یک ریل راهنما روی لت درب ترکیب می کنید.

تقویت دیوار

عملکرد اپراتور درب و نیازهای خدمات آتی تا حد زیادی به نصب و بست اولیه آن بستگی دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که سطح بست هم برای مکانیزم و هم برای سیستم بازو طبق دستورالعمل سازنده باشد .

مدیریت کابل و سیم کشی

یک اپراتور درب اتوماتیک ایمن و کم مصرف به تعدادی اتصال کابلی نیاز دارد. کابل های مخفی به کانال های از پیش تعیین شده در دیوار و لّت درب نیاز دارند. تعداد حلقه های درب مخفی تحت تأثیر انتخاب سیستم قفل الکترومکانیکی و استفاده از سنسورهای حضور است.

فضای مورد نیاز

در مورد فضای اطراف درب باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. مکانیسم باید بر روی قاب درب قرار گیرد. علاوه بر این، مقداری فضای عمودی برای تراز کردن یک سیستم بازوی مناسب مورد نیاز است. همچنین اطمینان حاصل کنید که اپراتور مقداری فضای جانبی دارد.

در مورد طراحی یا انتخاب لنگه درب، مهم است که فضایی برای سنسور حضور و بست سیستم بازو وجود داشته باشد. تقسیم درب های دو لنگه باید به گونه ای اتفاق بیفتد که در صورت استفاده از سنسور حضور روی لنگه درب غیرفعال نصب شود. به طور ایده آل از درهای باریک دو لنگه که لنگه درب غیرفعال باریکتر از 500 میلی متر است اجتناب کنید – زیرا ممکن است فضای کافی برای سیستم بازو و سنسورهای حضور وجود نداشته باشد.

عرض و وزن لَت درب

این احتمالاً اولین سوالی است که یک تامین کننده اپراتور درب می پرسد. عرض و وزن نسبت به محیط، که برای تعیین عملکرد نیاز به ارائه دارد.

الزامات فرار و آتش سوزی

آیا این اپراتور درب اتوماتیک در مرز مسیر فرار آتش نشانی قرار می گیرد ؟ این پارامترها برای بررسی بسیار مهم هستند و تعیین می کنند که کدام اپراتور درب اتوماتیک باید استفاده شود.

این امر به ویژه برای درب های دو لنگه اهمیت پیدا می کند زیرا الزامات آتش نشانی نیازمندی هایی را برای بسته شدن هماهنگ لت های درب ایجاد می کند، که باید در حالت بدون انرژی نیز در نظر گرفته شود. همچنین ممکن است لازم باشد سیستم را به گونه‌ای پیکربندی کنید که هرگونه امواج رادار مشخصات مورد نیاز کار کند.

استاپر درب

اصولاً همه درهای ورودی در نما نیاز به استفاده از یک نگهدارنده یا استوپر درب دارند تا درهای تابدار یا باز نشوند و به مکانیزم و نما آسیب وارد نکنند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X