5 اشتباه رایج هنگام انتخاب درب اتوماتیک

انتخاب ورودی عالی ممکن است بی‌معنا به نظر برسد. اما زمانی که نوبت به تصمیم گیری نهایی می رسد، به علت مشاوره نا درست افراد در دام های مختلفی می افتند. و این می تواند بر جریان روان افراد، کالاها و وسایل نقلیه در ورودی و خروجی آنها تأثیر منفی بگذارد.

بنابراین پنج اشتباه رایجی که مردم هنگام انتخاب درب مرتکب می شوند چیست؟

1-تلاش برای تطبیق توصیه‌های قدیمی با مشخصات جدید، اگر به دنبال توصیه‌های جدید برای مشخصات جدید نباشید، در خطر راه‌حل‌های نامناسب و غیربهینه هستید.

2- نادیده گرفتن ملاحظات مهمی مانند نوع ساختمان، نحوه استفاده از ورودی، جریان مورد انتظار ترافیک، ملاحظات زیست محیطی و الزامات ایمنی و آتش نشانی می تواند منجر به درب هایی شود که نیازهای ساختمان شما را برآورده نمی کند.

3- فراموش کردن در نظر گرفتن اینکه درب چگونه باید در ساعات مختلف روز کار کند، مانند اینکه آیا فقط در شب باید کنترل دسترسی داشته باشد یا در تمام اوقات روز.

4-فراموش کردن اطمینان از اینکه درب های جدید مطابق با استانداردهای مقررات ملی ساختمان هستند.

5- تمرکز بر هزینه اولیه و فراموش کردن در نظر گرفتن هزینه های مادام العمر – اگر درب ارزان تر و با کیفیت پایین تری را برای صرفه جویی در هزینه ها در محل خرید انتخاب کنید، می تواند شما را به دردسر بیاندازد.

Comments (03)

  • کاربر5

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • کاربر6

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    با تشکر از به اشتراک گذاری یک مقاله عالی

  • کاربر7

    28 فروردین 1398 / 5 سال پیش

    البته می‌توانم بگویم که پسرم آنها را از خانه ما بیرون آورده است. که برای من عالی است. یک گزینه به زبان یونانی عالی است، به دو داستان فکر کنید. او باید در همه جا به خوبی مجهز باشد، زیرا حداقل بخشی از قدرت او از او می آید. نوجوانان یونانی من متوسط ​​بودند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X