مزایای درب های اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

هنگام انتخاب درب اتوماتیک برای ورودی عابر پیاده، مهم است که تمام نیازهای شما را برآورده کند. بنابراین، در اینجا نگاهی به مزایای انتخاب سیستم درب اتوماتیک کشویی می اندازیم.

ترافیک در تردد

درب های کشویی اتوماتیک برای مناطق شلوغ با ترافیک متقابل عالی هستند . این باعث می‌شود در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌هایی که مردم به جهات مختلف می‌روند یا مغازه‌هایی که فضا محدود است، انتخاب خوبی باشند. آنها همچنین به آسایش وراحتی محیط شما کمک می کنند  و فشار های باد شدید حتی در آب و هوای بسیار بد را میتوانند تحمل کنند.

ایمنی مطلوب

درب های کشویی اتوماتیک یک انتخاب مطمئن هستند و در این درب خطر آسیب دیدگی یا آسیب محدودی وجود دارد. با باز شدن درب ها فرصت کمی برای گرفتار شدن یا گیر افتادن کاربران در درب وجود دارد و فناوری هایی مانند سنسورهای رادار و سنسورهای جانبی ایمنی هر درب اتوماتیک کشویی را افزایش می دهند.

رعایت مقررات

بدون توجه به نیاز خود، هر کسی می تواند از درب اتوماتیک کشویی برای ورود به ساختمان استفاده کند. همچنین ورودی بهینه برای مسیرهای فرار هستند و حسگرها اطمینان می دهند که هیچ مانعی برای افرادی که نیاز به عبور فوری از ورودی دارند وجود ندارد. و در تأسیساتی مانند بیمارستان ها، استانداردهای بالای بهداشتی را می توان حفظ کرد زیرا ورود بدون تماس خطر گسترش میکروب ها را به حداقل می رساند.

متناسب با فضای شما

درب های اتوماتیک کشویی را می توان متناسب با نیاز ورودی های شما طراحی کرد. اگر فضا محدود باشد، می توان درهای کشویی را برای ناپدید شدن در داخل یا روی دیوار ساخت و نیازهای حرارتی مختلف را با ویژگی هایی مانند شیشه عایق و با و بسته شدن بهینه توسط سنسور برآورده کرد. بنابراین، چه در یک بیمارستان، یک فروشگاه مواد غذایی یا خرده فروشی، یک هتل، یک ساختمان اداری یا عمومی، یا هر جای دیگر، درب های اتوماتیک کشویی همیشه ارزش بررسی دارند زیرا می توانند تقریباً برای هر محیطی مزایای زیادی به همراه داشته باشند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X